Onbegrensde mogelijkheden met de

IP Businessmanager®

‘Een eenvoudig te bedienen uniek VoIP telefoniesysteem, met standaard geavanceerde functies om uw telefonie-omgeving zo optimaal mogelijk in te richten’.

Instellen

Met VoIP telefonie bepaalt u zelf wat er gebeurt wanneer uw organisatie gebeld wordt. Denk bijvoorbeeld aan keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakelingen, etc. De IP Businessmanager® biedt u het gemak van automatische-, of handmatige tijdsschakelingen, waarmee u in een bepaalde periode (openingstijden, lunchpauzes en buitenkantoor-tijden) het telefoonverkeer op een andere plek binnen kunt laten komen. Aan de hand van de locatie van de beller (lokaal of internationaal) kunt u een beller informeren in de juiste taal en daarna met het juiste nummer doorverbinden. Dit kunt u zo uitgebreid (laten) instellen als u zelf wilt. 

Toepassen

Is uw vaste telefoon, mobiel, computer of laptop aangesloten op de IP Businessmanager®, dan beschikt u over alle geavanceerde functionaliteiten van de telefooncentrale. Zo heeft u desgewenst toegang tot het telefoonboek van de organisatie en kunt u overal de bereikbaarheid van collega’s zien, interne doorkiesnummers gebruiken, telefoongesprekken overnemen, etc. De IP Businessmanager® biedt u voor een vast bedrag per maand alle denkbare gebruikerstoepassingen. 

 

 

Koppelen

Met de IP Businessmanager® beschikt u niet alleen over een telefoniesysteem, maar ook over een uitgebreid platform waarop allerlei vormen van communicatie geïntegreerd kunnen worden. Hierdoor is het bijvoorbeeld mogelijk een voicemail te ontvangen als email, kan telefonische bereikbaarheid gekoppeld worden aan iemands agenda en is informatie uit het CRM-pakket te koppelen bij inkomend-, en uitgaand telefoonverkeer. De IP Businessmanager® kan gegevens uitwisselen met nagenoeg elk ander systeem en zo bijdragen aan een nog efficiëntere bedrijfsvoering.

Beheren

Via de online beheeromgeving (GUI) van de IP Businessmanager® kunt u eenvoudig zelf alle instellingen wijzigen, het aantal gebruikers aanpassen en het belverkeer analyseren. De beheeromgeving biedt standaard uitgebreide rapportage mogelijkheden. Zo kunt u zien hoeveel en wanneer een gebruiker gebeld heeft en tevens krijgt u inzicht in hoe lang het duurt voor een gesprek wordt opgenomen, welke medewerker de meeste gesprekken oppakt, de tijdsduur van de gesprekken per medewerker, etc.