IP Businessmanager®  |  Home  |  Sitemap |  Zoeken |  Contact

IP Businessmanager ContactCenter®

Waar wordt uw klant gelukkig van?
Dat hij snel en goed geholpen wordt, via telefoon, email of internet. Een goede bereikbaarheid van uw organisatie dus. Of u nu gemeente, woning­corporatie, productiebedrijf, groothandel, energieaanbieder, dienstverlener of zorginstelling bent. Uit onderzoek blijkt dat de meeste klanten tegenwoordig selfservice via telefoon, internet en email verkiezen boven rechtstreeks telefonisch contact. Op deze wijze hoeft de klant niet te wachten en wordt hij direct geholpen. Telefonische selfservice wordt dan ook door klanten als prima oplossing gezien voor het reduceren van wachttijden aan de telefoon. Verder blijkt dat uw klanten graag reële wachttijden gemeld krijgen, geïnformeerd wensen te worden over de mogelijkheden die de klant zelf via internet kan doorgeven en ook de mogelijkheid willen horen dat zij op een later tijdstip teruggebeld worden.

IP Businessmanager Contact Center®
Het contact center van het IP Businessmanager® communicatieplatform biedt u de mogelijkheden om uw bereikbaarheid en klanttevredenheid te verbeteren. De IP Businessmanager Contact
Center® applicatie heeft standaard features en mogelijkheden beschikbaar waarmee u de interactie met uw klant kunt vormgeven zoals dat het beste bij uw organisatie past.

Lees hier meer over de ervaringen of bekijk hieronder de folder van het IP Businessmanager Contact Center®